امروزه تبلیغات موبایلی عموماً در اپلیکیشنهای موبایل و وبسایتهای موبایل صورت میگیرد، تبلیغات موبایلی زیرمجموعهای از تبلیغات دیجیتال یا بازاریابی دیجیتال است و به هر نوع تبلیغاتی اطلاق میشود که در دستگاههای تلفن همراه نمایش داده میشود. یک استراتژی بازاریابی با هدف مخاطبان متصل به دستگاه های مختلف تلفن همراه (تلفن های هوشمند، تبلت ها و غیره). طراحی وب سایت های بهینه شده برای موبایل، ارسال ایمیل، اس ام اس و MMS و استفاده از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل از جمله روش های تبلیغات موبایلی است. از تلفن های همراه، بنابراین تبلیغات موبایلی می تواند جایگاه ویژه ای برای جذب مشتری داشته باشد، همانطور که از نام آن پیداست، این نوع تبلیغات مجموعه ای از تبلیغات دیجیتالی است که بر روی صفحه نمایش موبایل نمایش داده می شود که می تواند به صورت ارسال متن از طریق پیامک یا کلیک بر روی تبلیغات باشد. . یا در وب سایت ها، برنامه های تلفن همراه یا بازی ها نصب کنید تبلیغات موبایلی نوعی استراتژی بازاریابی دیجیتال است.تبلیغات موبایلی چیست؟تبلیغات موبایلی در واقع هر نوع تبلیغات از طریق تلفن همراه، تبلت و سایر وسایل ارتباطی بی سیم است.بهترین ویژگی تبلیغات موبایلی که باعث محبوبیت و رشد آن شده است این است که دستگاهی که تبلیغات روی آن نمایش داده می شود، یک وسیله شخصی است که متعلق به شخص خاصی است. در نتیجه، اگر بتوان مخاطب هدف را به درستی درک کرد، تلفن های همراه دقیق ترین رسانه و بهترین کانال ارتباطی برای هدف قرار دادن یک مخاطب خاص هستند. امروزه تبلیغات موبایلی معمولا در اپلیکیشن های موبایل و وب سایت های موبایل انجام می شود. تبلیغات موبایلی می تواند هر نوع متنی، فلش ویدیویی، بنر، صوتی و تصویری باشد که برخی از آمارهای جالب بازاریابی موبایلی به شرح زیر است: 80 درصد از زمان صرف شده در موبایل صرف استفاده از اپلیکیشن ها می شود که در این میان اپلیکیشن ها بیشترین درصد را دارند. . بازی ها. از زمان آغاز به کار، 70 درصد از مردم وبسایتها را روی تبلتها و گوشیهای هوشمند خود باز میکنند. نرخ تبدیل تاجر تبلت 2٪ است. این نرخ در گوشیهای هوشمند به 7 درصد افزایش مییابد، اما نرخ تبدیل در رایانههای شخصی سنتی همچنان پایینترین است. بالاترین سطح 3.3 درصد است.تلفن همراه به طور فزاینده ای نقش برجسته ای ایفا می کند و اگر پیش بینی ها درست باشد، به زودی استفاده از رایانه رومیزی را تحت الشعاع قرار خواهد داد.اگر هنوز یک استراتژی بازاریابی موبایلی ایجاد نکرده اید، اکنون زمان شروع است. تبلیغات موبایلی در واقع هر نوع تبلیغات از طریق دستگاه های ارتباطی بی سیم است عوامل موثر در موفقیت تبلیغات موبایلی: محتوای جذاب: یکی از نکات اصلی که در روش تبلیغات موبایلی باید رعایت شود تولید محتوای مناسب و موثر است که از ویژگی های کلی آن است. ، می توان به متن سرگرم کننده، ارتباط محتوا با مخاطب هدف، جملات کوتاه و استفاده از کلمات موثر، جذابیت بصری و مانند آن اشاره کرد. آنها با دستگاه های تلفن همراه سازگار هستند. شخصیسازی اطلاعات و دادهها: یکی از مواردی که تبلیغکنندگان باید به آن توجه زیادی داشته باشند، فاکتورگیری سن، جنسیت، مکان و موارد دیگر است. موارد مشابه برای شخصی سازی تبلیغات هدفمند خود با در نظر گرفتن رفتار مصرف کننده: در تبلیغات موبایلی باید تولید تبلیغاتی را در نظر بگیریم که بیشترین تاثیر مخاطب را با کمترین توضیح داشته باشد و جذب کاربران در عرض 3 ثانیه باید هدف یک متخصص بازاریابی باشد. مطمئن شوید که وبسایتها و برنامههای تجاری شما سازگار با موبایل هستند انواع تبلیغات موبایل: IFRAME – این نوع تبلیغ معمولاً بهعنوان یک پنجره در صفحه کاربر نمایش داده میشود.شرکت های تبلیغاتی بنری: تبلیغات بنری نیز در برنامه نمایش داده می شود و بسته به اندازه ممکن است هزینه ها متفاوت باشد. در برنامه است و پس از کلیک بر روی آن نصب می شود. Base Bonus: در برنامه هم همینطور است. در صورت نصب به فرد امتیاز می دهد حتی اگر کیفیت آنها از بقیه کمتر باشد. تبلیغات موبایلی، یعنی تبلیغات محصولات و خدمات از طریق تبلت و گوشی هوشمند، انواع تبلیغات موبایلی بر اساس هزینه تبلیغات: مدل پرداخت به ازای کلیک یا مدل تبلیغات به ازای هر کلیک: نوع تبلیغاتی که در هر دو وجود دارد. انواع تبلیغات موبایلی و آنلاین در کمپین پرداخت به ازای کلیک، تبلیغ کننده به ازای هر کلیک روی بنر خود هزینه پرداخت می کند.مدل پرداخت به ازای مشاهده: با این نوع تبلیغات، تبلیغ کننده برای چند بار نمایش بنر تبلیغاتی خود هزینه پرداخت می کند. مدل پرداخت به ازای نصب – این مدل برای توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل مناسب است. در این مدل، تبلیغکننده فقط هزینه نصب را از طریق مدل پرداخت به ازای اقدام پرداخت میکند: در این مدل، کاربر پس از پرداخت آگهی، هزینه اقدامی را که انجام میدهد، پرداخت میکند.این اقدام می تواند ثبت نام یا خرید محصول باشد مدل ویدیویی پرداخت به ازای مشاهده: نوع دیگر مدل پرداخت، مدل PPV است که فقط در تبلیغات ویدیویی موبایلی اجرا می شود.در این مدل، تبلیغکننده برای مشاهده تبلیغ ویدیویی خود هزینه پرداخت میکند. تبلیغات موبایلی می تواند جایگاه ویژه ای برای جذب مشتری داشته باشد خلاصه: تبلیغات موبایلی به معنای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از تبلت ها و گوشی های هوشمند است. این نوع تبلیغات می تواند هدفمندتر باشد زیرا تبلت ها و گوشی ها ابزارهای شخصی هستند و هر کدام یک کاربر خاص دارند، بنابراین بهتر است کاربران را شناسایی کرده و برای هر یک از آنها محتوای خاصی ایجاد کنید. مهمترین چیز در بازاریابی تسهیل تعامل و ارتباطات است. . با مشتریان، اگرچه تبلیغات موبایلی جدید نیست، اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بهترین راه برای تعامل با کاربران است. منبع: سایت خوی
درباره تبلیغات موبایلی
.